Автоцивілка за 5 хвилин

    Поширені запитання

    • Що таке електронний поліс ОСЦПВ?
      Електронний поліс автоцивілки має аналогічну юридичну силу, як і паперовий варіант, оскільки дані автоматично вносяться в базу МТСБУ.
    • Як перевірити дійсність е-поліса?
      Перевірити дійсність поліса можна на офіційному сайті МТСБУ, використовуючи державний номер авто або номер страхового поліса.
    • Як я можу отримати свій поліс?
      Після оплати поліс автоцивілки приходить на вказану при оформленні адресу електронної пошти у форматі PDF-файлу, разом зі стікером та пропозицією на укладання договору. Е-поліс не потребує друку, його достатньо зберігати в телефоні або планшеті.
    • Що робити при втраті електронного поліса?
      Інформація про діючі поліси знаходиться в централізованій базі даних МТСБУ та у системі Страхової Компанії. При втраті поліса вам необхідно звернутися до Страхової Компанії з проханням надати дублікат або звернутися за допомогою в службу підтримки (044)333-74-51, help@ewa.ua.
    • Я не отримав на e-mail свій електронний поліс, що робити?
      Зазвичай лист із вкладенням електронного поліса надходить протягом 5 хвилин, якщо ви все ж таки не отримали лист - перевірте скриньку «СПАМ». У разі відсутності листа з електронним полісом зверніться в службу підтримки за контактними даними: (044)333-74-51, help@ewa.ua.
    • В полісі допущено помилку. Як виправити?

      В цьому випадку користувачу потрібно звернутися в службу підтримки сервісу EWA (044)333-74-51, help@ewa.ua. З більшістю страхових компаній співробітник підтримки зможе відразу здійснити безкоштовне переоформлення поліса. Це стосується випадків, коли потрібно відредагувати:

      • ІПН (РНОКПП)
      • ПІБ
      • Дату народження
      • Адресу
      • Державний номер
      • Він-код
      • Інформацію про документ, що підтверджує особу.

      Якщо зміни стосуються інших даних, потрібно здійснити анулювання поліса і оформлення нового. Процедура анулювання полісів може відрізнятися для різних страхових компаній. Більш детально про неї розкаже співробітник служби підтримки.

    • Як отримати виплату за електронним полісом/договором страхування?
      Вам потрібно якомога швидше звернутися за зазначеним у полісі телефоном гарячої лінії вашої страхової компанії та слідувати отриманим інструкціям.
    • Як я зможу пред’явити поліції е-поліс?
      Згідно з доповненнями до пункту 2.1 правил дорожнього руху з 27 березня 2019 року водії можуть підтвердити наявність поліса ОСЦПВ з мобільного телефона, планшета та іншого девайса.
    • Як оплатити поліс онлайн?
      Оплата страхових полісів здійснюється онлайн через платіжний сервіс Portmone.com картками Visa та MasterCard будь-якого банку України. Для оплати вам потрібно ввести 16 цифр номера картки, термін дії (рік та місяць), CVV/CVC-код (3 цифри на звороті картки).
    • Сталася помилка при оплаті карткою?
      Помилки можуть виникати з різних причин: недостатньо коштів, заблокована картка, термін дії картки закінчився, встановлені ліміти на інтернет-платежі. Якщо сталася помилка при оплаті страхового поліса, будь ласка, зверніться в службу підтримки банку, де ви отримали картку. Контакти банку вказані на зворотному боці вашої картки.
    • Правові питання
      *5 хвилин - це мінімальний орієнтовний термін оформлення договору страхування, який залежить від ряду факторів, в т.ч. технічних можливостей пристрою з якого здійснюється укладення договору, швидкості інтернет з’єднання, стабільності роботи сайту та сервісу з оплати
    • Що таке франшиза?
      Це та частина збитку, яку при настанні страхового випадку страхова компанія не компенсує. Тобто наявність франшизи передбачає, що певну суму збитку страхувальник покриє самостійно за власний рахунок.
    • Страховий поліс в застосунку ДІЯ

      ДІЯ відображає інформацію виключно про договір страхування, укладений щодо транспортного засобу, власником або зареєстрованим користувачем якого є ви особисто. При цьому, пошук здійснюється за одночасним співпадінням двох параметрів: державного реєстраційного номеру та VIN-коду транспортного засобу (ТЗ). Якщо ви не є власником, або зареєстрованим користувачем ТЗ, ДІЯ не відображатиме інформацію про укладені вами договори страхування.

      Мобільний застосунок робитиме запит за номером авто в систему МТСБУ щодо наявності страхового полісу. Якщо у вас дійсний поліс, в меню техпаспорта відобразиться рожевий рухомий рядок «страховий поліс дійсний». А якщо термін дії полісу закінчився, жовтий – «страховий поліс не дійсний».

    • Як швидко поліс з’явиться в застосунку ДІЯ
      У випадку, якщо договір страхування укладено сьогодні, то він може потрапити до ресурсу, до якого звертається ДІЯ, не раніше, ніж вранці наступного робочого дня. Синхронізація баз даних здійснюється протягом ночі, якщо це робочі дні. Якщо при внесенні інформації в Єдину централізовану базу даних МТСБУ страховиком допущена помилка в даних щодо державного номерного знаку або VIN-коду ТЗ, то договір не відобразиться в ДІЇ.

    Служба підтримки:
    Тел: +38(044)333-74-51
    email: help@ewa.ua

    Оплата за домопогою
    portmone.com
    Сервіс надає партнер ewa.ua © 2021 Nexstep Solutions LLC